»Navade bralcev so se v zadnjih letih konkretno spremenile, v čedalje večji meri vsebino konzumirajo digitalno. To se opaža tudi pri naših naročnikih, okoli 80 odstotkov jih je že zdaj 'digitalnih'.«
»Se bralec ne poglobi v celoti v besedilo, ne dojame vseh kompleksnih razmerij v informativnem besedilu.«
»Zaščititi moramo svojo spletno zbirko, da lahko bralci zaupajo, da gre pri zapisih za točno, nespremenjeno zgodovino.«
»In to pot do gledalca/bralca/poslušalca po navadi najdeš tako, da se postaviš v njegovo vlogo in na svoje ustvarjanje pogledaš od tam.«
»Biti v najemnih prostorih tistega, o katerem poročaš, ker si to dolžan svojim naročnikom in bralcem ter ne nazadnje vsem volivcem, je pritisk – na novinarje, na njihovo avtonomijo, na novinarstvo.«
»S čiščenjem digitalnih odpadkov in pridobivanjem zelenih digitalnih navad prihranimo denar, saj manj smeti pomeni daljšo življenjsko dobo naprav. Z dobro digitalno organizacijo prihranimo čas, se izognemo stresu in povečamo varnost naših digitalnih dejavnosti, poleg tega pa na najlažji način prispevamo k ohranjanju okolja.«
»Raznovrstne in kakovostne vsebine našega javnega servisa morajo biti prilagojene novim in spremenjenim navadam naših gledalcev, poslušalcev in bralcev, sicer bo naše občinstvo izginilo.«
»Znova smo pokazali, da skupaj hitreje premikamo meje in da čisto vsak bajt šteje. Potrebnega je še veliko ozaveščanja o problematiki, zato se že veselimo nadaljevanja prizadevanj za bolj zelene digitalne navade.«
»V njej živi le naročnik.«
»Knjige in knjižnice nas po njegovih besedah obvarujejo nas pred 'sploščenostjo sveta', knjižničarje pa je opisal kot tiste, ki danes, tudi v svetu digitalnega dostopa do knjig, predstavljajo 'dragoceno osebno vez s knjigo in bralci'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju